Zekerheid met een onderhoudscontract

Kies je voor zekerheid, dan kies je voor het onderhoudscontract van Van Vliet voor rolluiken, screens, zonwering, terrasoverkapping, insectenwering en kunststof kozijnen.

Met deze jaarlijkse controle wordt jouw product weer goed afgesteld en onderhouden.
En eventuele slijtage kan in een vroeg stadium gesignaleerd worden. Wij plannen deze onderhoudscontrole, na overleg, tussen november en april en proberen jaarlijks rond dezelfde datum langs te komen.

Meerdere producten in onderhoud
Bij meerdere producten met een onderhoudscontract ontvang je op het tweede contract 25% korting en op een derde contract zelfs 50% korting. De losse toeslagen voor optioneel reinigen blijven gehandhaafd.

Wat doen wij tijdens een onderhoudsbeurt?

  • Reiniging van de geleidingsprofielen en rubbers.
  • Rubbers worden na reiniging voorzien van een speciaal droogsmeermiddel.
  • Controle van de optrekband en de opwinder. Indien nodig vervanging.
  • Bij motorische bediening controle afstelling en correctie indien nodig.
  • Indien nodig batterij vervanging van de afstandsbediening.
  • Algehele controle van het opbouwrolluik.
  • Optioneel reiniging binnenzijde van het rolluik pantser.
  • Reiniging van de geleidingsprofielen.
  • De geleidingsprofielen worden na reiniging voorzien van een speciaal droogsmeermiddel.
  • Controle van het doek om vroegtijdige slijtage te ontdekken en corrigeren.
  • Controle van de optrekband en de opwinder. Indien nodig vervanging.
  • Bij motorische bediening controle afstelling en correctie indien nodig.
  • Indien nodig batterij vervanging van de afstandsbediening.
  • Algehele controle van de screen.
  • Reiniging van alle draaiende en scharnierende onderdelen.
  • Na reiniging worden alle draaiende en scharnierende onderdelen voorzien van een speciaal droogsmeermiddel.
  • Controle van het doek om vroegtijdige slijtage te ontdekken en corrigeren.
  • Bij motorische bediening controle afstelling en correctie indien nodig.
  • Indien nodig batterij vervanging van de afstandsbediening.
  • Algehele controle van uw knikarmscherm.
  • Reiniging van alle draaiende en scharnierende onderdelen.
  • Reiniging van de zijgeleiders.
  • Na reiniging worden alle geleiders, draaiende en scharnierende onderdelen voorzien van een speciaal droogsmeermiddel.
  • Controle van de touwen en indien nodig opnieuw spannen.
  • Controle van het doek om vroegtijdige slijtage te ontdekken.
  • De motorische bediening controleren, afstellen en corrigeren indien nodig.
  • Indien nodig batterij vervanging van de afstandsbediening.
  • Algehele controle van uw zonwering.
  • Stopplaatjes losmaken en schoonmaken.
  • Afwerkprofiel van de dakplaat los- en schoonmaken.
  • Anti-dust nakijken en/of vervangen.
  • Binnenzijde goot en de bladvanger schoonmaken.
  • Algehele controle van de gehele constructie.
  • Optioneel reiniging van de bovenzijde van de dakplaten. 
  • Controle en indien nodig opnieuw afstellen van alle draaiende delen.
  • Controle van alle sluitrubbers.
  • Smering van alle draaiende en scharnierende onderdelen met een speciaal droogsmeermiddel.
  • Controle op de passing van alle inklemhorren.
  • Aanbrengen van extra kunststof klemmen bij de inklemhorren indien nodig.
  • Controle van de touwen van de plisse hordeur en indien nodig opnieuw opspannen.
  • Smering met een speciaal droogsmeermiddel voor de plisse hordeuren.
  • Controle van het gaas van alle horren om vroegtijdige slijtage te ontdekken.
  • Algehele controle van uw kunststof kozijnen.

Wat valt niet onder de onderhoudsbeurt?
Alle reparatiewerkzaamheden die niet onder ‘Wat doen wij tijdens de onderhoudsbeurt’ genoemd zijn. Voordeel is dat bij een vervolgreparatie geen voorrijkosten meer worden verrekend.

Het onderhoudscontract wordt jaarlijks verlengd. Opzegging dient tenminste 3 maanden voor de geplande datum in ons bezit te zijn.

Interesse? Neem contact met ons op voor meer informatie en mogelijkheden.

Voordelen van een onderhoudscontract

  • Je betaalt geen voorrijkosten
  • Je betaalt geen uurloon
  • Vroegtijdige signalering van slijtage
  • Jaarlijkse controle van jouw product
  • Jouw product wordt weer juist afgesteld
  • Geen voorrijkosten bij eventuele reparatiewerkzaamheden. Je bespaart daarmee € 45 (excl. BTW)

ONDERHOUDSCONTRACT MOGELIJK BIJ:

KNIKARMSCHERM

TERRASOVERKAPPING

ZONWERING

INSECTENWERING

KUNSTSTOF KOZIJNEN

Persoonlijk advies of een offerte?

Heb je vragen na het lezen van informatie op onze site, wil je een vrijblijvende offerte laten maken of je laten adviseren over de beste producten en mogelijkheden voor jouw huis? Wij staan je graag te woord. Wanneer je onderstaand contactformulier invult, nemen we zo snel mogelijk contact met je op. Of loop eens binnen in onze uitgebreide showroom: je vindt hier een variatie van onze producten en je kunt je direct persoonlijk laten adviseren over de mogelijkheden. Je mag ons natuurlijk ook altijd bellen of mailen. Wij zitten voor je klaar en denken graag mee! Ons werkgebied is regio Noordoost Brabant.

    Bezoek onze showroom
    Kerkstraat 65A, Zeeland (in Noord-Brabant, route)

    Wij stellen het op prijs als u een afspraak maakt voor uw bezoek: telefoon (0486) 45 37 78.

    Bezoek onze showroom
    Kerkstraat 65A, Zeeland (in Noord-Brabant, route)
    Loading...

    Vragen? Bel Janny, Nicole of Frens
    Telefoon (0486) 45 37 78
    info@vanvlietzeeland.nl
    Wij zijn van maandag t/m donderdag van 9.00 uur tot 15.00 uur en vrijdag van 9.00 tot 12.00 uur telefonisch bereikbaar.

    Loading...
    Loading...

    Vragen? Bel Janny, Nicole of Frens
    Telefoon (0486) 45 37 78
    info@vanvlietzeeland.nl
    Wij zijn van maandag t/m donderdag van 9.00 uur tot 15.00 uur en vrijdag van 9.00 tot 12.00 uur telefonisch bereikbaar.
    Loading...
    Loading...

    Vragen? Bel Janny, Nicole of Frens
    Telefoon (0486) 45 37 78
    info@vanvlietzeeland.nl
    Wij zijn op maandag en dinsdag van 9.00 uur tot 15.00 uur en woensdag en vrijdag van 9.00 tot 12.00 uur telefonisch bereikbaar.
    Op donderdag zijn wij alleen op afspraak geopend.
    Loading...
    Loading...

    Klanten zijn erg tevreden met ons

    “Alles is naar tevredenheid verlopen, erg nette afwerking en de nazorg mbt het afstellen was snel geregeld.”

    Veel gestelde vragen

    “Hoe kan ik mijn product het beste onderhouden?”
      “Hoe lang krijg ik garantie op de verschillende producten?”